https://www.shopxconference.gr/wp-content/uploads/2019/11/queenie_lo-320x320.jpg
Chief Executive Officer, FutureBrand UXUS

Queenie Lo


Η Queenie είναι CEO της FutureBrand UXUS, ένα consulting agency που παρέχει καινοτόμες λύσεις στο CX για λογαριασμό global πελατών, όπως HMSHost, Autogrill, SSP, DNC, McDonald’s, Qatar Luxury Group, Volkswagen Group, Nike και Fossil Inc.

Το 2009 η Queenie άφησε τη θέση της στην ευρωπαϊκή έδρα της Tommy Hilfiger για να ενταχθεί στην ομάδα της FutureBrand UXUS. Διαθέτει περισσότερα από 15 έτη εμπειρίας σε διοικητικές θέσεις, έχοντας την ευθύνη να ηγηθεί ομάδων με στόχο να δημιουργεί ολιστική εμπειρία για brands όπως McDonalds, Shell, Proctor & Gamble, Estee Lauder κ.ά.

Έχει σπουδάσει Fashion Technology στο University of Amsterdam και στο London College of Fashion.

The Keynote

“The Conversation Age”


Στις μέρες μας, που οι καταναλωτές αιφνιδιάζουν με τις ταχύτητες που κινούνται ανάμεσα στα διαφορετικά κανάλια, βάζουν υπό δοκιμασία τα καθιερωμένα μοντέλα λιανικής πώλησης και εναλλάσσουν διαρκώς τις προτιμήσεις τους ως προς τους τύπους εμπειριών που πρέπει να παρέχουν οι retailers.

Το αύριο λιανικής πώλησης θα προσδιορίζεται από την “εμπειρία ανά τετραγωνικό μέτρο” όχι από τις πωλήσεις.

Οι νικητές της επόμενης ημέρας θα είναι οι μάρκες που θα έχουν την ικανότητα να προσαρμόζονται σε ένα μεταβαλλόμενο περιβάλλον, όπου η συνδιάλεξη είναι το νέο κοινωνικό νόμισμα.

Είναι μια εποχή χωρίς κανόνες, όπου οι ιστορίες έχουν αντικαταστήσει τις εικόνες και τα συναισθήματα δημιουργούν buzz γύρω από τα brands.

Follow us