Ο Οδυσσέας Ντότσικας ξεκίνησε την καριέρα του ως Business Consultant στην Accenture, απ’ όπου αποχώρησε το 2000 για να συνιδρύσει μία από τις πιο επιτυχημένες πρώτες Internet start-ups στην Ελλάδα, τη yellownetroad.
Μετά την επιτυχημένη εξαγορά της yellownetroad από την OgilvyOne το 2005, εντάχθηκε στο δυναμικό του γνωστού agency για 2 χρόνια ως Strategic Planning Director. Από εκεί οδήγησε τη Sportingbet στη no1 θέση στο Online Entertainment στην Ελλάδα και την Κύπρο και βοήθησε να λανσαριστεί το Bet365 σε 5 ευρωπαϊκές χώρες. Ίδρυσε την TDG το 2006, εξελίσσοντάς τη σε καθοριστικό παράγοντα εκδημοκρατισμού του Marketing στις ταχύτατα αναπτυσσόμενες αγορές στην περιοχή ΕΜΕΑ.
Ο Οδυσσέας είναι κάτοχος πτυχίων από το LSE και το Stanford. Έχει έντονη δραστηριότητα στους τοπικούς IAB και είναι συχνός ομιλητής σε μεγάλες διοργανώσεις του μάρκετινγκ και συνέδρια στην περιοχή. Το μεγαλύτερό του επίτευγμα έως τώρα είναι τα δύο του αγόρια.
Ποιο είναι το πιο γρήγορα αναπτυσσόμενο προϊόν στο Amazon; Η διαφήμιση!
Το retail όπως το ξέρουμε επαναπροσδιορίζεται. Καθώς όλο και περισσότερο τα φυσικά καταστήματα μετατρέπονται σε Media και τα Media σε καταστήματα, μεγάλοι retailers παγκοσμίως, όπως οι Walmart, Target, Zalando ανακαλύπτουν νέους τρόπους για να βγάλουν χρήματα από τα e-stores τους και να αυξήσουν το profit margin τους —και ο τρόπος αυτός είναι η διαφήμιση.
Ο Οδυσσέας Ντότσικας, Founder & Managing Director της TDG, μιλά για τα παγκόσμια trends και ορίζει το πλαίσιο που θα βοηθήσει τους e-retailers στην Ελλάδα να λανσάρουν το δικό τους scalable και αποτελεσματικό advertising offering.