Ο Νίκος Καρατζόλας είναι απόφοιτος του Τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με εξειδίκευση στην εφαρμογή των Πληροφοριακών Συστημάτων στις διοικητικές και οικονομικές επιστήμες, κάτοχος Executive MBA από το Nottingham Trent University του Ηνωμένου Βασιλείου και official Trainer και Coach παγκοσμίως σε θέματα Sales Training, Exceeding Customer’s Needs, Coaching (C Level) και Negotiating της Richardson, του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα coaching και sales training στον κόσμο. Ξεκίνησε την καριέρα του το 2003 στο χώρο της Πληροφορικής και των Νέων Τεχνολογιών στον τομέα του AVL (Automatic Vehicle Location) ως Key Account Manager. Εν συνεχεία, μεταπήδησε στον χώρο του Retail και συγκεκριμένα στην NEOSET S.A., ένα από τα σημαντικότερα, μεγαλύτερα και ισχυρότερα δίκτυα Franchise στην Ελλάδα. Ασχολήθηκε στους τομείς του Training, Sales, Network Development, Marketing και Management, αποχωρώντας τo 2013 ως Δ/ντης Β. Ελλάδος. Συνέχισε στη SPEATY S.A. ως Sales, Marketing and Business Development Manager κάνοντας γνωστό στην ελληνική αγορά για πρώτη φορά το concept των Convenience Stores, δημιουργώντας την πρώτη αλυσίδα Convenience Stores στην Ελλάδα. Αποχώρησε το 2015 αναλαμβάνοντας την θέση του Δ/ντή Β. Ελλάδος στην APIVITA S.A. έως τον Δεκέμβριο του 2017. Έκτοτε και έως σήμερα, αποτελεί τον Commercial Director Pharmacy της APIVITA για την Ελλάδα. Παράλληλα έχει στο ενεργητικό του πάνω από 1.000 ώρες coaching και training στους προαναφερθέντες τομείς, καθώς και στην εκπαίδευση Ομάδων στο Team Building, τόσο σε εταιρείες όσο και σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα εκπαιδευτικών ιδρυμάτων (π.χ. Mediterranean College, AGSM College κ.ά.). Έχει εκδώσει μαζί με συναδέλφους του, μετά από επιχορήγηση της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς, το έργο με τίτλο «Βιωματικές Δραστηριότητες Ομαδικής και Προσωπικής Ανάπτυξης» από τις Εκδόσεις 010.
Η ομιλία του Νίκου θα επικεντρωθεί στις δυνατότητες που έχει ένα brand για να μεταφέρει το equity και τις αξίες που πρεσβεύει μέσα σε ένα instore περιβάλλον.
Η APIVITA, ένα case study του κλάδου, υπήρξε πρωτοπόρος στην διαμόρφωση χώρων συνεργατών της, από την ίδρυση της μέχρι και σήμερα, με σκοπό να μεταδώσει στον τελικό πελάτη την φιλοσοφία και τις πηγές έμπνευσής της.