Οι τελευταίοι 18 μήνες επιτάχυναν την ψηφιακή μετάβαση στην Ελλάδα κατά τουλάχιστον 5 έτη δημιουργώντας νέους τρόπους επικοινωνίας, νέες καταναλωτικές συμπεριφορές, νέες προκλήσεις και ευκαιρίες για Brands και Retailers.
Το ψηφιακό ράφι και οι ψηφιακοί διάδρομοι των διαφορετικών μορφών εμπορίου είναι πλέον ο χώρος που δίνεται καθημερινά η μάχη για την προσοχή, το ενδιαφέρον και τις αγορές των καταναλωτών. Σε όποια σχετική ερώτηση για το αν και το πότε, η καλύτερη απάντηση είναι «σήμερα». Γιατί σήμερα, όταν περισσότεροι από 60% των internet χρηστών αγοράζουν online και όλοι διαμορφώνουν την απόφασή τους βάσει online αναζητήσεων, είναι η στιγμή να διαμορφώσουμε τη στρατηγική μας για το πώς θα κατακτήσουν τα προϊόντα μας τα ψηφιακά ράφια.
Το MasterClass αυτό σκοπό έχει να δώσει με πρακτικό τρόπο σε Παραγωγούς, Brand Managers και Retailers τα στοιχεία, το πλαίσιο και τα πρακτικά εργαλεία που χρειάζονται για να κερδίσουν τον «πόλεμο» του ψηφιακού ραφιού.
09:45 – 09:50 | Καλωσόρισμα και εισαγωγή Οδυσσέας Ντότσικας, Ιδρυτής & CEO, TDG |
9:50 – 10:05 | Αποκρυπτογραφώντας τον Έλληνα καταναλωτή
Γιάννης Στούμπος, Chief Revenue Officer, TailWind Με στοιχεία από τη βαθύτερη και πιο επίκαιρη έρευνα καταναλωτών της παγκόσμιας εταιρείας ερευνών GWI, σκιαγραφούμε τους Έλληνες e-καταναλωτές. Δίνουμε απαντήσεις στα πιο σημαντικά ερωτήματα των retailers & brands:
|
10:05 – 10:20 | Η αγορά του Online Beauty & Personal Care στην Ελλάδα μέσα από τα καλάθια των καταναλωτών στο Pharma & Grocery Έλενα Χαϊλαζοπούλου, Chief Product Officer, Deputy-CEO, Convert Group Η κατηγορία του online beauty & personal care στην Ελλάδα αναπτύσσεται ραγδαία τα τελευταία χρόνια μέσα από το κανάλι του e-Pharma και του e-Grocery.
|
10:20 – 10:45 | Το δάσος και το δέντρο. Ένας πρακτικός οδηγός επιτυχίας στο e-Commerce
Αλίν Μπαρδισμπανιάν, Chief Growth Officer, ForestView Ενώ η ανάγκη ύπαρξης e-Commerce στρατηγικής είναι κατανοητή πλέον σε όλα τα brands, η πολυπλοκότητα των καναλιών και των πρακτικών που απαιτούνται, δημιουργεί παράλυση και εταιρική μυωπία.
Αυτά είναι μερικά μόνο από τα ερωτήματα που θα απαντήσουμε παρουσιάζοντας με παραδείγματα ένα ολιστικό πλαίσιο Commerce ανάλυσης και σχεδιασμού ικανό να βοηθήσει όλα τα brands να επιτύχουν τους στόχους τους στο e-Commerce. |
10:45 – 11:10 | e-Retail Media: Ένας Γενναίος Νέος Κόσμος. Στρατηγικές και insights.
Πωλίνα Τσαδίρη, Business Development Director, Project Agora Τα retail media έχουν αναδείξει πια ξεκάθαρα την αξία που προσφέρουν στους καταναλωτές ως μέθοδος ενημέρωσης και window shopping. Έχει δημιουργηθεί ένα νέο οικοσύστημα πληθώρας e-shops, το οποίο τα brands μπορούν να αξιοποιήσουν αποτελεσματικά εφόσον έχουν τα σωστά εργαλεία.
Επιπλέον, θα εμβαθύνουμε και θα δώσουμε key insights για επιτυχημένες καμπάνιες από το Project Agora Commerce, το πρώτο retail media δίκτυο στην Ευρώπη που μιλάει ελληνικά. |
11:10 – 11:40 | Επιτυχής Στρατηγική και Διαχείριση της παρουσίας στο Ψηφιακό Ράφι για Brands & Retailers
Συζήτηση με επαγγελματίες από retailers και CPG brands που θα δώσει πρακτικές απαντήσεις σε καίρια θέματα όπως:
Συμμετέχουν: Τη συζήτηση συντονίζει ο Οδυσσέας Ντότσικας, Ιδρυτής και CEO, TDG. |
11:40 – 11:45 | Σχόλια και κλείσιμο
Οδυσσέας Ντότσικας, Ιδρυτής & CEO, TDG |