Agenda

Masterclass

Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2021



ShopX MasterClass by TDG – Mastering the Digital Shelf


Οι τελευταίοι 18 μήνες επιτάχυναν την ψηφιακή μετάβαση στην Ελλάδα κατά τουλάχιστον 5 έτη δημιουργώντας νέους τρόπους επικοινωνίας, νέες καταναλωτικές συμπεριφορές, νέες προκλήσεις και ευκαιρίες για Brands και Retailers.

Το ψηφιακό ράφι και οι ψηφιακοί διάδρομοι των διαφορετικών μορφών εμπορίου είναι πλέον ο χώρος που δίνεται καθημερινά η μάχη για την προσοχή, το ενδιαφέρον και τις αγορές των καταναλωτών. Σε όποια σχετική ερώτηση για το αν και το πότε, η καλύτερη απάντηση είναι «σήμερα». Γιατί σήμερα, όταν περισσότεροι από 60% των internet χρηστών αγοράζουν online και όλοι διαμορφώνουν την απόφασή τους βάσει online αναζητήσεων, είναι η στιγμή να διαμορφώσουμε τη στρατηγική μας για το πώς θα κατακτήσουν τα προϊόντα μας τα ψηφιακά ράφια.

Το MasterClass αυτό σκοπό έχει να δώσει με πρακτικό τρόπο σε Παραγωγούς, Brand Managers και Retailers τα στοιχεία, το πλαίσιο και τα πρακτικά εργαλεία που χρειάζονται για να κερδίσουν τον «πόλεμο» του ψηφιακού ραφιού.



09:45 – 09:50 Καλωσόρισμα και εισαγωγή
Οδυσσέας Ντότσικας, Ιδρυτής & CEO, TDG
9:50 – 10:05 Αποκρυπτογραφώντας τον Έλληνα καταναλωτή

Γιάννης Στούμπος, Chief Revenue Officer, TailWind

Με στοιχεία από τη βαθύτερη και πιο επίκαιρη έρευνα καταναλωτών της παγκόσμιας εταιρείας ερευνών GWI, σκιαγραφούμε τους Έλληνες e-καταναλωτές. Δίνουμε απαντήσεις στα πιο σημαντικά ερωτήματα των retailers & brands:

  • Ποιο είναι το προφίλ των Ελλήνων;
  • Ποια είναι τα ψηφιακά κανάλια που προτιμούν;
  • Πόσο αισιόδοξοι είναι για το μέλλον και την οικονομική τους κατάσταση;
  • Πώς διαμορφώνονται και εξελίσσονται οι αγοραστικές τους συνήθειες;
10:05 – 10:20 Η αγορά του Online Beauty & Personal Care στην Ελλάδα μέσα από τα καλάθια των καταναλωτών στο Pharma & Grocery 
Έλενα Χαϊλαζοπούλου, Chief Product Officer, Deputy-CEO, Convert Group

Η κατηγορία του online beauty & personal care στην Ελλάδα αναπτύσσεται ραγδαία τα τελευταία χρόνια μέσα από το κανάλι του e-Pharma και του e-Grocery.

  • Τι κατηγορίες επιλέγουν οι καταναλωτές στα καλάθια τους;
  • Ποια marketing κανάλια ωθούν τις αγορές τους και πόσα προϊόντα εν τέλει αγοράζουν;
  • Υπάρχει shopping mission ανά κατηγορία και ποια είναι η ώρα/μέρα που επιλέγουμε να αγοράσουμε online ανά κανάλι;
10:20  – 10:45 Το δάσος και το δέντρο. Ένας πρακτικός οδηγός επιτυχίας στο e-Commerce 

Αλίν Μπαρδισμπανιάν, Chief Growth Officer, ForestView

Ενώ η ανάγκη ύπαρξης e-Commerce στρατηγικής είναι κατανοητή πλέον σε όλα τα brands, η πολυπλοκότητα των καναλιών και των πρακτικών που απαιτούνται, δημιουργεί παράλυση και εταιρική μυωπία.

  • Μέσω ποιου καναλιού να διαθέσω τα προϊόντα μου; Θα πρέπει να διαφοροποιήσω το proposition μου ανά κανάλι;
  • Ποια είναι τα κριτήρια επιτυχίας και το πλάνο που θα πρέπει να έχω ανά περίπτωση;
  • Ποιες δεξιότητες πρέπει να δημιουργήσω εσωτερικά και πού πρέπει να συνεργαστώ;
  • Από πού να ξεκινήσω;

Αυτά είναι μερικά μόνο από τα ερωτήματα που θα απαντήσουμε παρουσιάζοντας με παραδείγματα ένα ολιστικό πλαίσιο Commerce ανάλυσης και σχεδιασμού ικανό να βοηθήσει όλα τα brands να επιτύχουν τους στόχους τους στο e-Commerce.

10:45 – 11:10 e-Retail Media: Ένας Γενναίος Νέος Κόσμος. Στρατηγικές και insights.

Πωλίνα Τσαδίρη, Business Development Director, Project Agora

Τα retail media έχουν αναδείξει πια ξεκάθαρα την αξία που προσφέρουν στους καταναλωτές ως μέθοδος ενημέρωσης και window shopping. Έχει δημιουργηθεί ένα νέο οικοσύστημα πληθώρας e-shops, το οποίο τα brands μπορούν να αξιοποιήσουν αποτελεσματικά εφόσον έχουν τα σωστά εργαλεία.

  • Τι είναι το νέο οικοσύστημα των retail media και πώς μπορούν τα brands να αξιοποιήσουν τα retail data σε μία full funnel προσέγγιση για αποδοτικές διαφημιστικές και εμπορικές ενέργειες;
  • Πώς μια καινοτόμα full funnel λύση επιτρέπει στα brands να διαχειριστούν εύκολα και αποτελεσματικά το νέο κόσμο των retail media; Θα μοιραστούμε παραδείγματα από καμπάνιες που έχουν πετύχει 500% ROAS.

Επιπλέον, θα εμβαθύνουμε και θα δώσουμε key insights για επιτυχημένες καμπάνιες από το Project Agora Commerce, το πρώτο retail media δίκτυο στην Ευρώπη που μιλάει ελληνικά.

11:10 – 11:40 Επιτυχής Στρατηγική και Διαχείριση της παρουσίας στο Ψηφιακό Ράφι για Brands & Retailers 

Συζήτηση με επαγγελματίες από retailers και CPG brands που θα δώσει πρακτικές απαντήσεις σε καίρια θέματα όπως:

  • Η σημασία και ο ρόλος του ψηφιακού shopper marketing στο συνολικό marketing mix. Βέλτιστες Πρακτικές.
  • Δημιουργία στιγμών discovery και engagement στο ψηφιακό ράφι.
  • Συνεργασία μεταξύ Retailers & Brands. Προκλήσεις και ευκαιρίες.
  • Παρακολούθηση και ανάλυση δεδομένων. Πόσο εφικτό είναι;
  • Στελέχωση και εκπαίδευση εσωτερικών ομάδων

Συμμετέχουν:
Χρύσα Βρούζη, Marketing & Media Commercialization Manager, AB Βασιλόπουλος
Γεωργία Κεφαλογιάννη, Commercial Director, e-Fresh
Δημήτρης Κεφαλόπουλος, e-Commerce Lead Pharma, Johnson & Johnson
Χρήστος Σόφης, e-Commerce Manager, Nestle
Kωνσταντίνα Τζόκα, Chief Marketing Officer, L’Oreal Hellas
Τερέζα Χατζηγιαννάκη, OnmiChannel MarComms Senior Specialist, Hondos Center

Τη συζήτηση συντονίζει ο Οδυσσέας Ντότσικας, Ιδρυτής και CEO, TDG.

11:40 – 11:45 Σχόλια και κλείσιμο

Οδυσσέας Ντότσικας, Ιδρυτής & CEO, TDG

Επικοινωνία


Συμμετοχές
Ελλάδα: Βασίλης Κουτσαβλής, T: +30 210 6617 777 (εσωτ. 129) E: [email protected]
Κύπρος: Άντρια Ανδρέου, T: +357 96 339953, Ε: [email protected]
 
Χορηγίες
Ελλάδα: Άννα Γυπαράκη, Τ: +30 210 6617 777 (εσωτ. 152)  Ε: [email protected]
Ελλάδα: Σπύρος Λεοντάρης, Τ: +30 210 6617 777 (εσωτ. 215)  Ε: [email protected]
Κύπρος: Γιώργος Λοϊζου, T: +357 99 103323, E: [email protected]
Κύπρος: Ιωάννα Αντωνίου, T: +357 99 494653, E: [email protected]
 
Περιεχόμενο
Νατάσα Σινιώρη, T: 210 6617777 (εσωτ. 389), E: [email protected]

BOUSSIAS

  Κλεισθένους 338, 15344, Γέρακας, Αττική, Ελλάδα
  +30 210 6617777
  +30 210 6617778
  www.boussias.com

Follow us