Ο Jamie έχοντας υπάρξει πελάτης και agency, γνωρίζει και τις δυο πλευρές του νομίσματος. Η καριέρα του ξεκινά από τη γέννηση του category management στα 90s και πλέον είναι εκ των πρωτοπόρων στην ανάλυση και αξιοποίηση insights σχετικά με την αγοραστική συμπεριφορά: στο σχεδιασμό ερευνητικών προγραμμάτων σε παγκόσμιο επίπεδο, στην αποκωδικοποίηση και μετατροπή των insights σε πωλήσεις και στον μετασχηματισμό κατηγοριών, λιανικών πωλήσεων και μάρκετινγκ ώστε να ξεκλειδώσουν ευκαιρίες ανάπτυξης.
H Shoppercentric είναι ένα agency που παρέχει εξειδικευμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες shopper insights. Απαρτίζεται από μια ομάδα ειδικών, οι οποίοι τοποθετούν τον shopper στην καρδιά κάθε επιχειρηματικής απόφασης.