https://www.shopxconference.gr/wp-content/uploads/2020/09/logo_big.png

Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2020 | Live Online & Interactive

Help your retail business navigate through Covid-19

To «3rd Instore Marketing Conference» θα παρουσιάσει νέες προτάσεις / δραστηριότητες που αναπτύσσουν οι επιχειρήσεις λιανικής και καταναλωτικών προϊόντων όλων των κλάδων και οι οποίες μπορούν να υλοποιηθούν εντός του εμπορικού καταστήματος, με στόχο την προσέλκυση των πελατών και την πραγματοποίηση αγορών, στη σκιά της πανδημίας COVID-19, όπου όλα είναι διαφορετικά στην αγοραστική εμπειρία.

Το συνέδριο διοργανώνεται από το Marketing Week της Boussias Communications και θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11 Νοεμβρίου.



ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑPRESENTATIONS

Μια αναβαθμισμένη συνεδριακή εμπειρία στην οθόνη σας!


Tο virtual συνέδριο 3rd InStore Marketing Conference θα προσφέρει μια ολοκληρωμένη συνεδριακή εμπειρία για σύνεδρους, ομιλητές και χορηγούς, γεμάτη έμπνευση, καλές πρακτικές, διάδραση και networking. Και όλα αυτά, στην οθόνη σας!


  • Παρουσιάσεις από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο εξωτερικό και στην Ελλάδα στο instore marketing
  • Live Q&A και chatμε τους ομιλητές και panelists
  • Speed Networking μεταξύ των συμμετεχόντων
  • One-to-One Sessions με πελάτες, συνεργάτες και ομιλητές
  • Virtual Expo Booths
  • Engagement με live Polls & Διαγωνισμούς

Το συνέδριο

Η αγοραστική συμπεριφορά και το αγοραστικό περιβάλλον έχουν τελείως αλλάξει από τις αρχές του 2020! Το που, πότε και πώς επιλέγουν οι καταναλωτές να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους βρίσκονται υπό το πρίσμα της νέας ψηφιακής πραγματικότητας και της αυξανόμενης χρήσης των digital εφαρμογών – λόγω της πανδημίας – και δίνουν στο λιανεμπορικό κατάστημα όλων των κλάδων και τα brands απεριόριστες δυνατότητες προώθησης των πωλήσεων και δημιουργίας εμπειριών στους πελάτες.



Τα θέματα που θα απασχολήσουν το φετινό συνέδριο είναι τα εξής:

  • Retailtainment – χτίζοντας μια πιο συναισθηματικά συναρπαστική εμπειρία για τους πελάτες.
  • Phygital Shopping – «παντρεύοντας» τη σχέση μεταξύ ψηφιακού εμπορίου και φυσικών καταστημάτων.
  • Providing safe(r) experiences – SafeX – παρέχοντας το αίσθημα ασφάλειας στην αγοραστική εμπειρία.
  • Omnichannel innovation – δημιουργώντας την αίσθηση φυσικού καταστήματος στην ψηφιακή εμπειρία μέσω της καινοτομίας.
  • AI – τεχνητή νοημοσύνη & VR – ψηφιακή πραγματικότητα
Retailtainment – χτίζοντας μια πιο συναισθηματικά συναρπαστική εμπειρία για τους πελάτες.

Νέα παγκόσμια τάση του Shop X είναι το Retailtainment, η σύγκλιση αναψυχής και ψυχαγωγίας στα καταστήματα λιανικής, με σκοπό να δημιουργήσουν μια πιο συναισθηματικά συναρπαστική εμπειρία πελατών, και να τους προσελκύσουν στο φυσικό κατάστημα.

Phygital Shopping – «παντρεύοντας» τη σχέση μεταξύ ψηφιακού εμπορίου και φυσικών καταστημάτων.

Το ψηφιακό αγοραστικό περιβάλλον είναι ένας ολοένα και πιο σημαντικός παράγοντας του Retailtainment, καθώς οι γραμμές μεταξύ του εικονικού κόσμου και του πραγματικού κόσμου είναι συνεχώς θολές. Η άνοδος του Phygital (φυσική συν ψηφιακή) αποδίδει αυτόν τον συνδυασμό ψηφιακών εμπειριών με φυσικές.

Providing safe(r) experiences – SafeX – παρέχοντας το αίσθημα ασφάλειας στην αγοραστική εμπειρία.

Το αίσθημα υγείας και ασφάλειας μέσα στο φυσικό κατάστημα βελτιώνει σημαντικά την εμπειρία καθώς η προφύλαξη της υγείας μας είναι βασική προτεραιότητα. Η κρίση Covid-19 έχει επιταχύνει την υιοθέτηση τεχνολογικών λύσεων, όπως η ανέπαφη πληρωμή, το “Scan & Shop” και το “Click’N’Collect”.

Omnichannel innovation – δημιουργώντας την αίσθηση φυσικού καταστήματος στην ψηφιακή εμπειρία μέσω της καινοτομίας.

Η εξέλιξη της πολυκαναλικής εμπειρίας αγορών θα επιταχυνθεί καθώς οι λιανοπωλητές επενδύουν σε εμπειρίες που μειώνουν την ανάγκη για φυσική αλληλεπίδραση και χρόνο που ξοδεύεται μέσα στο κατάστημα.

AI – τεχνητή νοημοσύνη & VR – ψηφιακή πραγματικότητα

To AI προσφέρει πραγματική αξία. Εστιάζοντας στη λήψη δεδομένων των καταναλωτών, οι έμποροι λιανικής μπορούν να παρέχουν εξατομικευμένες προτάσεις και να βελτιώσουν την εμπειρία αγορών για τους πελάτες τους. To VR γεφυρώνει την επιθυμία για προσωπική εξυπηρέτηση με την απροθυμία να επισκεφθούν ένα κατάστημα.

The International Trend-Setters


https://www.shopxconference.gr/wp-content/uploads/2020/10/mike_anthony.jpg

Live from New York

Mike Anthony

Consumer, Shopper, Retail Expert, CEO, Engage

https://www.shopxconference.gr/wp-content/uploads/2020/10/hamish_clarke.jpg

Live from London

Hamish Clarke

Founder, Klynk Ventures

https://www.shopxconference.gr/wp-content/uploads/2020/10/patrick_fitzmaurice.jpg

Live from Atlanta

Patrick Fitzmaurice

CEO Caterpillar Farm, Inc., Change Cultivator, Strategic Facilitator

https://www.shopxconference.gr/wp-content/uploads/2020/10/mark_hewitt.jpg

Live from UK

Mark Hewitt

Connected Pack Specialist, Klynk Ventures

https://www.shopxconference.gr/wp-content/uploads/2020/10/peter_pogacar.jpg

Live from Slovenia

Peter Pogačar

Shopper & Customer Marketing Manager, Beiersdorf

https://www.shopxconference.gr/wp-content/uploads/2020/10/sokolovsky_oksana.jpg

Live from New York

Oskana Sokolovsky

Co-Founder, CEO & Chairman of the Board, Roar Augmented Reality

https://www.shopxconference.gr/wp-content/uploads/2020/10/carlos_alfonzo.jpg

Live from Peru

Carlos Alfonzo Sotillo

Partner Director, TMC Consultores

https://www.shopxconference.gr/wp-content/uploads/2020/10/olga_yurovski.jpg

Live from Ohio

Olga Yurovski

Founder & CEO, Shopperations

The Greek Pioneers


https://www.shopxconference.gr/wp-content/uploads/2020/10/panagiotis_adamantiadis.jpg

Παναγιώτης Αδαμαντιάδης

Retail Commercial Director, Alfa Pastry

https://www.shopxconference.gr/wp-content/uploads/2020/10/aris_georgopoulos.jpg

Άρης Γεωργόπουλος

Consumer Commercial Director, Vodafone Greece

https://www.shopxconference.gr/wp-content/uploads/2020/10/iro_koumaki.jpg

Ηρώ Κουμάκη

Εμπορική Διευθύντρια, Isoplus

https://www.shopxconference.gr/wp-content/uploads/2020/10/thanassis_michanetzis.jpg

Θανάσης Μιχανετζής

Head of Trade & Shopper Marketing and Business Intelligence, Sanofi

https://www.shopxconference.gr/wp-content/uploads/2020/10/ioanna_beltaou.jpg

Ιωάννα Μπελτάου

Business Development Manager, Convert Group

https://www.shopxconference.gr/wp-content/uploads/2020/10/nikoleta_patsou.png

Νικολέττα Πατσού

Channel & Category Development Manager Home & Hygiene, ELAIS-Unilever Hellas S.A.

https://www.shopxconference.gr/wp-content/uploads/2020/10/rodoula_trakada.jpg

Ροδούλα Τρακαδά

Sales & Shopper Marketing Manager, National Accounts Retail & E-commerce Jacobs Douwe Egberts, Greece

https://www.shopxconference.gr/wp-content/uploads/2020/10/areti_tsorou.jpg

Αρετή Τσώρου

Marketing Manager, Coca Cola Hellenic Bottling Company

Σε ποιους απευθύνεται

Σε στελέχη επιχειρήσεων λιανικής και καταναλωτικών προϊόντων που απασχολούνται στο marketing, brand activation, trade marketing, shopper marketing, sales, business intelligence, customer relations, loyalty κ.α.


ΚΛΕΙΣΤΕ ΘΕΣΗ

Γιατί να το παρακολουθήσετε;


Με τη συμμετοχή σας θα αποκομίσετε πολλαπλά οφέλη και συγκεκριμένα θα έχετε την ευκαιρία:

  • Να συναντήσετε και να συζητήσετε με ειδήμονες του κλάδου για τις πιο ολοκληρωμένες στρατηγικές που ακολουθούνται στο retail.
  • Να πληροφορηθείτε για τις τάσεις, τις σύγχρονες μεθόδους και τεχνολογικά εργαλεία στο in store marketing.
  • Να γνωρίσετε παραδείγματα επιτυχημένων προωθητικών ενεργειών στο λιανεμπόριο, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Τι θα μάθετε;

  • Ποιες είναι οι νέες παγκόσμιες τάσεις στο λιανεμπόριο;
  • Πώς η νέα ψηφιακή πραγματικότητα και η αυξανόμενη χρήση των digital εφαρμογών διαμορφώνουν την αγοραστική εμπειρία;
  • Πώς να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών σας στο κατάστημά σας;
  • Πώς μια κρίση τέτοιας κλίμακας αποτελεί ευκαιρία για να δημιουργήσετε ή να ισχυροποιήσετε τους δεσμούς με τους πελάτες σας;
ΕΓΓΡΑΦΗ

Χορηγοί

https://www.shopxconference.gr/wp-content/uploads/2020/10/convertGroup.jpg

H Convert Group είναι μία καινοτόμος εταιρεία ανάπτυξης προϊόντων λογισμικού βασισμένη στο μοντέλο Enterprise SaaS και παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών στον κλάδο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν. Ιδρύθηκε το 2014 και προσφέρει προϊόντα και υπηρεσίες σε μεγάλο πελατολόγιο στους κλάδους του online φαρμακείου, online supermarket και online beauty. Έχει αναπτύξει δύο καινοτομικές πλατφόρμες το eRetail Audit και το eRetail Content, που τις προσφέρει σε συνδυασμό με τις συμβουλευτικές της υπηρεσίες σε εταιρείες και λιανέμπορους καταναλωτικών αγαθών. Η εταιρεία είναι σήμερα η ηγέτιδα στον τομέα των data & analytics για το Ηλ. Επιχειρείν προσφέροντας στους πελάτες της πολύτιμες αναλύσεις και αξιοποιήσιμα δεδομένα για την ανάπτυξη των εμπορικών τους μεριδίων στον ανερχομενο κλάδο του Ηλ. Εμπορίου. Πελάτες της Convert Group είναι οι οι 10 από τις 15 μεγαλύτερες παγκόσμιες πολυεθνικές εταιρείες Καταναλωτικών Αγαθών που αξιοποιούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Convert Group σε 11 χώρες. Στις εταιρείες αυτές συγκαταλέγονται οι L’Oreal, P&G, Unilever, Johnson & Johnson, The Coca-Cola Company, Nestle, RB, GSK, Henkel, Bayer, Beiersdorf, FrieslandCampina, Heineken, Barilla, Colgate Palmolive, Philip Morris International, Perrigo, JDE, Pierre Fabre, Abbott και εκατοντάδες Λιανέμποροι όπως η Ahold Delhaize, το Carrefour και η Rakuten.

https://www.shopxconference.gr/wp-content/uploads/2020/10/mps.jpg

MSPS has been bringing brands and people together since 1993 and has been evolving along with them.
Today MSPS is an omnichannel marketing & sales services agency specializing in elevating the shopping experience for today’s smart and advanced consumers both offline and online, through a wide range of innovative services and technologies with one goal:
Creating growth-driving communications and experiences by integrating Brand Purpose into every customer touchpoint.
Our Disciplines:
• Promotion Marketing
• Digital Integration
• Trade Support
• Data Analytics
• Corporate Communications


Livestreaming by

https://www.shopxconference.gr/wp-content/uploads/2020/11/coneq.png

Η CONEQ Hellas ανήκει στον τομέα παροχής τεχνικού εξοπλισμού και υπηρεσιών σε εκδηλώσεις, τις οποίες υποστηρίζει με μεταφραστικά συστήματα, συνεδριακά συστήματα, οπτικοακουστικό και άλλο τεχνικό εξοπλισμό. Στην ανοδική πορεία της CONEQ Hellas τα τελευταία 5 χρόνια έχοντας ήδη καλύψει πάνω από 600 εκδηλώσεις, έχουν συμβάλει τα μεγάλα και σημαντικά συνέδρια στα οποία πρόσφερε με επαγγελματισμό τις τεχνικές υπηρεσίες της και τον εξοπλισμό της. Για πληροφορίες και τεχνική υποστήριξη επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected], ή στο (+30) 211 2163453.


Χορηγοί Επικοινωνίας

https://www.shopxconference.gr/wp-content/uploads/2020/11/naftemporiki.jpg

https://www.shopxconference.gr/wp-content/uploads/2020/11/euro2day.jpg

https://www.shopxconference.gr/wp-content/uploads/2020/11/hellenic_media_group.jpg

Διοργάνωση


https://www.shopxconference.gr/wp-content/uploads/2019/10/mw-W.fw_.png

Επικοινωνία


Συμμετοχές
Ελλάδα: Βασίλης Κουτσαβλής, T: 210 6617 777 (εσωτ. 129) E: [email protected]
Κύπρος: Elena Hadjinicolaou, T: (+357) 96 494925, E: [email protected]
 
Χορηγίες
Ελλάδα: Άννα Γυπαράκη, Τ: 210 6617 777 (εσωτ. 322)  Ε: [email protected]
Ελλάδα: Σπύρος Λεοντάρης, Τ: 210 6617 777 (εσωτ. 215)  Ε: [email protected]
Κύπρος: Giorgos Loizou, T: (+357) 99 103323, E: [email protected]
Κύπρος: Ioanna Antoniou, T:(+357) 99 494653, E: [email protected]
 
Περιεχόμενο
Νατάσα Σινιώρη, T: 210 6617777 (εσωτ. 389), E: [email protected]

Boussias Communications

  Κλεισθένους 338, 15344, Γέρακας, Αττική, Ελλάδα
  +30 210 6617777
  +30 210 6617778
  www.boussias.com

Follow us