To «3rd Instore Marketing Conference» θα παρουσιάσει νέες προτάσεις / δραστηριότητες που αναπτύσσουν οι επιχειρήσεις λιανικής και καταναλωτικών προϊόντων όλων των κλάδων και οι οποίες μπορούν να υλοποιηθούν εντός του εμπορικού καταστήματος, με στόχο την προσέλκυση των πελατών και την πραγματοποίηση αγορών, στη σκιά της πανδημίας COVID-19, όπου όλα είναι διαφορετικά στην αγοραστική εμπειρία.
Το συνέδριο διοργανώνεται από το Marketing Week της Boussias Communications και θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11 Νοεμβρίου.
Tο virtual συνέδριο 3rd InStore Marketing Conference θα προσφέρει μια ολοκληρωμένη συνεδριακή εμπειρία για σύνεδρους, ομιλητές και χορηγούς, γεμάτη έμπνευση, καλές πρακτικές, διάδραση και networking. Και όλα αυτά, στην οθόνη σας!
Νέα παγκόσμια τάση του Shop X είναι το Retailtainment, η σύγκλιση αναψυχής και ψυχαγωγίας στα καταστήματα λιανικής, με σκοπό να δημιουργήσουν μια πιο συναισθηματικά συναρπαστική εμπειρία πελατών, και να τους προσελκύσουν στο φυσικό κατάστημα.
Το ψηφιακό αγοραστικό περιβάλλον είναι ένας ολοένα και πιο σημαντικός παράγοντας του Retailtainment, καθώς οι γραμμές μεταξύ του εικονικού κόσμου και του πραγματικού κόσμου είναι συνεχώς θολές. Η άνοδος του Phygital (φυσική συν ψηφιακή) αποδίδει αυτόν τον συνδυασμό ψηφιακών εμπειριών με φυσικές.
Το αίσθημα υγείας και ασφάλειας μέσα στο φυσικό κατάστημα βελτιώνει σημαντικά την εμπειρία καθώς η προφύλαξη της υγείας μας είναι βασική προτεραιότητα. Η κρίση Covid-19 έχει επιταχύνει την υιοθέτηση τεχνολογικών λύσεων, όπως η ανέπαφη πληρωμή, το “Scan & Shop” και το “Click’N’Collect”.
Η εξέλιξη της πολυκαναλικής εμπειρίας αγορών θα επιταχυνθεί καθώς οι λιανοπωλητές επενδύουν σε εμπειρίες που μειώνουν την ανάγκη για φυσική αλληλεπίδραση και χρόνο που ξοδεύεται μέσα στο κατάστημα.
To AI προσφέρει πραγματική αξία. Εστιάζοντας στη λήψη δεδομένων των καταναλωτών, οι έμποροι λιανικής μπορούν να παρέχουν εξατομικευμένες προτάσεις και να βελτιώσουν την εμπειρία αγορών για τους πελάτες τους. To VR γεφυρώνει την επιθυμία για προσωπική εξυπηρέτηση με την απροθυμία να επισκεφθούν ένα κατάστημα.
Σε στελέχη επιχειρήσεων λιανικής και καταναλωτικών προϊόντων που απασχολούνται στο marketing, brand activation, trade marketing, shopper marketing, sales, business intelligence, customer relations, loyalty κ.α.
Με τη συμμετοχή σας θα αποκομίσετε πολλαπλά οφέλη και συγκεκριμένα θα έχετε την ευκαιρία:
H Convert Group είναι μία καινοτόμος εταιρεία ανάπτυξης προϊόντων λογισμικού βασισμένη στο μοντέλο Enterprise SaaS και παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών στον κλάδο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν. Ιδρύθηκε το 2014 και προσφέρει προϊόντα και υπηρεσίες σε μεγάλο πελατολόγιο στους κλάδους του online φαρμακείου, online supermarket και online beauty. Έχει αναπτύξει δύο καινοτομικές πλατφόρμες το eRetail Audit και το eRetail Content, που τις προσφέρει σε συνδυασμό με τις συμβουλευτικές της υπηρεσίες σε εταιρείες και λιανέμπορους καταναλωτικών αγαθών. Η εταιρεία είναι σήμερα η ηγέτιδα στον τομέα των data & analytics για το Ηλ. Επιχειρείν προσφέροντας στους πελάτες της πολύτιμες αναλύσεις και αξιοποιήσιμα δεδομένα για την ανάπτυξη των εμπορικών τους μεριδίων στον ανερχομενο κλάδο του Ηλ. Εμπορίου. Πελάτες της Convert Group είναι οι οι 10 από τις 15 μεγαλύτερες παγκόσμιες πολυεθνικές εταιρείες Καταναλωτικών Αγαθών που αξιοποιούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Convert Group σε 11 χώρες. Στις εταιρείες αυτές συγκαταλέγονται οι L’Oreal, P&G, Unilever, Johnson & Johnson, The Coca-Cola Company, Nestle, RB, GSK, Henkel, Bayer, Beiersdorf, FrieslandCampina, Heineken, Barilla, Colgate Palmolive, Philip Morris International, Perrigo, JDE, Pierre Fabre, Abbott και εκατοντάδες Λιανέμποροι όπως η Ahold Delhaize, το Carrefour και η Rakuten.
MSPS has been bringing brands and people together since 1993 and has been evolving along with them.
Today MSPS is an omnichannel marketing & sales services agency specializing in elevating the shopping experience for today’s smart and advanced consumers both offline and online, through a wide range of innovative services and technologies with one goal:
Creating growth-driving communications and experiences by integrating Brand Purpose into every customer touchpoint.
Our Disciplines:
• Promotion Marketing
• Digital Integration
• Trade Support
• Data Analytics
• Corporate Communications
Η CONEQ Hellas ανήκει στον τομέα παροχής τεχνικού εξοπλισμού και υπηρεσιών σε εκδηλώσεις, τις οποίες υποστηρίζει με μεταφραστικά συστήματα, συνεδριακά συστήματα, οπτικοακουστικό και άλλο τεχνικό εξοπλισμό. Στην ανοδική πορεία της CONEQ Hellas τα τελευταία 5 χρόνια έχοντας ήδη καλύψει πάνω από 600 εκδηλώσεις, έχουν συμβάλει τα μεγάλα και σημαντικά συνέδρια στα οποία πρόσφερε με επαγγελματισμό τις τεχνικές υπηρεσίες της και τον εξοπλισμό της. Για πληροφορίες και τεχνική υποστήριξη επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected], ή στο (+30) 211 2163453.