History

Δείτε φωτογραφίες από τις προηγούμενες διοργανώσεις και κατεβάστε τις παρουσιάσεις.
2021

ShopX Conference

Maximizing Sales for Brands and Retailers

DOWNLOAD PRESENTATIONS

2019

2nd Instore Marketing Conference

Η διαρκώς μεταβαλλόμενη αγοραστική συμπεριφορά είναι ένας πονοκέφαλος για τα σύγχρονα στελέχη μάρκετινγκ, αναφορικά με το που, πότε και πώς επιλέγουν οι καταναλωτές να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους, ειδικά σε σχέση με το φυσικό κατάστημα.

Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές από τη μία έχουν αυξημένες απαιτήσεις για ευκολία και άνεση σε κάθε στάδιο της αγοράς και μετακινούνται διαρκώς μεταξύ του offline και του online, ενώ από την άλλη, αναζητούν εξαιρετική αγοραστική εμπειρία κυρίως στο φυσικό κατάστημα. Ενώ παραδοσιακά η εποχικότητα καθόριζε την περίοδο διενέργειας προωθητικών καμπανιών (εκπτώσεις, εορτές, περίοδοι διακοπών κ.λπ.), πλέον εξίσου μεγάλη σημασία έχει και το χρονικό διάστημα που προηγείται, καθώς πολλοί καταναλωτές επιλέγουν να κάνουν τις σχετικές αγορές τους αρκετά νωρίτερα. Επιπλέον, η ανάλυση των δεδομένων που προκύπτουν από το mobile customer journey, είναι ένας ασφαλής (και σύννομος ένεκα του GDPR) τρόπος για να καταλάβουν τα brands πώς να προσεγγίσουν το κοινό τους σήμερα.


DOWNLOAD PRESENTATIONS

Instore Marketing Conference


Shop X Conference

2018

1st Instore Marketing Conference

Στο συνέδριο, που διοργανώθηκε από τη Boussias Communications στις 6 Νοεμβρίου, συμμετείχαν πάνω από 200 στελέχη επιχειρήσεων. Όπως εκτίμησε το σύνολο του κοινού της εκδήλωσης, στο συνέδριο αναλύθηκαν με επιτυχία σύγχρονες τεχνικές και τάσεις στο marketing, όπως υλοποιούνται στα φυσικά καταστήματα, που αφορούσαν σε όλη τη γκάμα των σχετικών δραστηριοτήτων, από το merchandising και τα displays, μέχρι το sampling, τις προωθητικές ενέργειες και τα κουπόνια.

Κορυφαία στιγμή του συνεδρίου ήταν η παρουσία επί σκηνής ενός εκ των σημαντικότερων brand innovators από τον χώρο των FMCG, με παγκόσμια φήμη, του David Gluckman, που έχει επινοήσει iconic brands, όπως τα Bailey’s, Ciroc, Tanqueray, Le Piat d’Or, Smirnoff Black κ.ά. Στο πλαίσιο της εισήγησής του κατέθεσε, ως απόσταγμα της 50ετούς εμπειρίας του στο brand innovation, τις δυο βασικές προϋποθέσεις για να κερδίσει ένα νέο προϊόν τη θέση του στο ράφι, αλλά και να προσελκύσει αμέσως το ενδιαφέρον των αγοραστών.


DOWNLOAD PRESENTATIONSΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ