Η Άννα Κολυβά διαθέτει πολυετή εμπειρία στο marketing και στην αγορά του foodservice, έχοντας μια επιτυχημένη πορεία 13 χρόνων στην εταιρία Γρηγόρης. Είναι απόφοιτη της Διοίκησης Επιχειρήσεων και κάτοχος του MBA, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Από το 2015 είναι Marketing Director του Γρηγόρη, που κατέχει την 9η θέση στην Ευρωπαϊκή κατάταξη με τις μεγαλύτερες αλυσίδες καφέ, έχοντας αναγνώριση σαν κορυφαία εταιρική επωνυμία στα Superbrands.
Εφαρμόζοντας μια ολιστική στρατηγική marketing, σημαντικοί σταθμοί στην πορεία της ήταν μεταξύ άλλων το brand redesign του Γρηγόρη, η αλλαγή εικόνας καταστήματος, η ανάπτυξη του e-order, η είσοδος του brand σε δυο χώρες του εξωτερικού, το λανσάρισμα της σειράς προϊόντων wellbeing και η δημιουργία μιας συνολικής επικοινωνιακής πλατφόρμας του brand. Ο Γρηγόρης σήμερα φιλοξενεί καθημερινά πάνω από 250.000 καταναλωτές στα περισσότερα από τα 360 καταστήματα που διαθέτει σε τρεις χώρες, την Κύπρο, τη Ρουμανία και την Γερμανία.