https://www.shopxconference.gr/wp-content/uploads/2019/11/andrew_busby-320x320.jpg
Founder, Retail Reflections

Andrew Busby


O Andrew είναι ιδρυτής της Retail Reflections και συμπεριλαμβάνεται στη λίστα με τους κορυφαίους 20 retail influencers παγκοσμίως. Τακτικός αρθρογράφος για θέματα του retail στο Forbes και στο Retail Technology, έχει τον τίτλο του IBM Futurist, ενώ είναι συγγραφέας του βιβλίου «Harry Was Right All Along».

Κατά την 20ετή και πλέον καριέρα του, κατείχε διοικητικές θέσεις σε εταιρείες όπως Kingfisher και Superdrug και retailers όπως Arcadia, Debenhams, John Lewis και Argos.

Είναι μέλος σε φορείς όπως το IORMA Advisory Board και το REAN, συμμετέχει στο Advisory Board του Retail Week και είναι ιδρυτής του Retail Advisory Board.


Με απαισιόδοξα μηνύματα τύπου «Death of the high street» και «retail apocalypse», οι επικριτές του retail σπεύδουν να διατυμπανίσουν τον θάνατό του! Ο Andrew με την ομιλία «Separating Hype From Reality: What The Future Retail Landscape Really Looks Like» έρχεται για να καταρρίψει ορισμένους από τους μύθους και τις εικασίες γύρω από το σύγχρονο retail και το παρουσιάζει ακριβώς όπως θα είναι στο μέλλον, παραθέτοντας παραδείγματα από όλον τον κόσμο που δείχνουν τον φρενήρη ρυθμό ενσωμάτωσης της καινοτομίας στο retail.


Andrew Busby | Instore Marketing Conference

Ο Andrew Busby, retail contributor στο Forbes και μεταξύ των top 20 retail influencers παγκοσμίως, έρχεται στην Αθήνα αποκλειστικά για την Boussias Communications και το 2ο Instore Marketing Conference, την Τρίτη 3 Δεκεμβρίου στο αμφιθέατρο Maroussi Plaza!Με απαισιόδοξα μηνύματα τύπου «Death of the high street» και «retail apocalypse», οι επικριτές του retail σπεύδουν να διατυμπανίσουν τον θάνατό του! Ο Andrew με την ομιλία «Separating Hype From Reality: What The Future Retail Landscape Really Looks Like» έρχεται για να καταρρίψει ορισμένους από τους μύθους και τις εικασίες γύρω από το σύγχρονο retail και το παρουσιάζει ακριβώς όπως θα είναι στο μέλλον, παραθέτοντας παραδείγματα από όλον τον κόσμο που δείχνουν τον φρενήρη ρυθμό ενσωμάτωσης της καινοτομίας στο retail. www.shopxconference.gr#shopxconference19

Posted by MarketingWeek on Wednesday, November 20, 2019

The Keynote

“Separating Hype From Reality: What The Future Retail Landscape Really Looks Like“


There’s a lot of speculation around retail right now, some even going as far as to question its very future. ‘Death of the high street’ and the ‘retail apocalypse’ have become common references. In his highly engaging keynote, global retail influencer, Andrew Busby, dispels some of the myths around retail in favour of telling it as it really is and in doing so points the way to what the future of retail will really look like, giving some examples from around the world of the innovation which is rapidly becoming mainstream.

Follow us